tisdag, december 12, 2006

Tjejsnack v. 49 - Musik

Lyssnar du ofta på musik?
Nej, men jag spelar musik själv rätt ofta.

Vilken/vad är din favorit inom musik?
Lars Winnerbäck. Sedan är jag ganske förtjust i min rosa ipod och så gillar jag när pojkvännen spelar ;)

Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Jag spelar piano (där Timrå Kulturskola lärt mig "allt jag kan"), dessutom har jag på gamla dar lärt mig spela tvärflöjt (vilket praktiseras mer ofta än pianospelandet just för tillfället - pianon är som bekant ganska, hmm, voluminösa (för ordet voluminösa användes således fet stil, obs! ;)). Sjunger gör jag väl nästan enligt principen "hellre än bra". Dessutom har jag i perioder dansat en hel del, med Studentorkestern Snösvänget och med Medicinarspexet (Mesk).

Om du har träffat någon artist, vilken/vilka?
Nej, det har jag inte. Är mer hemma-lyssnare... (Fast jag har varit och lyssnat på Lars Winnerbäck ett par gånger faktiskt).

Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?

Jag är så löjligt förtjust i att vara jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar