söndag, november 05, 2006

En liiiiten uppdatering...

...ska jag väl i alla fall kunna bjuda på, så att inte folk tor jag att jag gått och trillat av pinn (halkat i snön skulle dock inte vara helt osannolikt scenario - Umeå är ett enda stort vinterlandskap just nu).

Här är det absolut senaste pysslet i alla fall. Det hela börjar med ett halsband i bruna toner, som jag tänkt på i flera veckor (och egentligen, rent tidsmässigt, borde jag nog ha fortsatt tänka och gjort något annat, till exempel koreograferat eller fixat med programbladet):
Photobucket - Video and Image Hosting

Sedan radar jag upp alla kort jag gjort den senaste månaden eller så, först ut ett par Halloweenkort till en kortswap på pyssel.net (länk ditåt -->):
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

..sedan ett par höstkort till en swap på samma ställe:
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Sedan ett kort till en swap-värdinna och ett kort till en RAK (den uppmärksamme läsaren ska nog kunna lista ut vilket kort som är vilket utan att jag ger några ytterligare ledtrådar):
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

2 kommentarer:

  1. Åh, vilket maffigt halsband, aj löööv den bruna färgen, mums!
    Mycket söta kort har du oxå gjort(nu rimmar jag visst), gillar särskilt den söta stämpeln med svampfamiljen.

    SvaraRadera
  2. Anonym17:13

    Vilka fina kort du har gjort! Imponerad!

    SvaraRadera