onsdag, oktober 18, 2006

Nytt jobb!

Eller, tja, gammalt jobb, eller jobba med gamla, eller...

En av underläkarna har blivit "påkörd av en älg" enligt medicinskt ansvarigas rapport (vad älgen körde för fordon framgick dock inte) och därför behövdes hastigt och lustigt (nåja, så lustigt var det väl faktiskt inte) en ny underläkare - och då tillfrågades jag! (Om man nu är Myr-Pappa, så kan man välja att tro att det är för att jag gör ett så bra jobb - och inte för att jag fanns till hands när en vikarie behövdes mitt i terminen =).

Hur som helst, på måndag börjar jag som underläkare på avdelning 3! Det ska bli så roligt att göra något annat ett tag (två tag, handtag, famntag, klapp eller kyss) (till sista december närmare bestämt) - jag har ju, som ni trogna läsare vet, varit lite less på mitt arbete ett tag.

(Dessutom är ju den vita rocken varm och skön - jag som är lite höstfrusen)...

1 kommentar:

  1. Anonym11:20

    Grattis så rackanrs, fröken!! *levererar blommor och sjunger vackra sånger för*

    SvaraRadera