söndag, september 24, 2006

I pysseltagen...

...har jag varit i helgen.

Det blev en hel del smycken (men ärligt talat hörrni - var gör man av allt? Någon som will köpa? *hint* =)

Först gjorde jag i alla fall ett set för att matcha tröjan jag skulle ha under gårdagens disputation. Ett hängsmycke:
Photobucket - Video and Image Hosting

och så örhängen till:
Photobucket - Video and Image Hosting

Sedan gjorde jag ett vardagsarmband som jag har grunnat på ett tag:
Photobucket - Video and Image Hosting

...och som jag faktiskt blev väldigt nöjd med - det kommer att passa riktigt bra till stora delar av min garderob =)

Till sist ett par höstörhängen... Nåja...
Photobucket - Video and Image Hosting

4 kommentarer:

  1. Vilka läckra smycken! Gillar särskilt de översta örhängena och det färggranna armbandet, det skulle för övrigt passa bra till min egen garderob oxå...får väl bli lite liftning helt enkelt... :)

    SvaraRadera
  2. Anonym09:23

    så vackra smycken du gör så är de klart att ja är intresserad av att köpa :)

    SvaraRadera
  3. Anonym14:05

    nej jag hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu, men ja har samtidigt fått ett så roligt jobb så de är underbart, men ja hinner int med att pyssla vilket är synd, skulle ta en dag o sätta sig ner med de kanske när ja har fått mina nya stämplar som ja har beställt, men då blir de väl till o klura hur ja gör, eftersom ja har inte engagerat mig i att stämpla tidigare :) väntar på att vanja skulle ha nån kurs om de, men tills dess får ja klara mig ,,
    ska säga till om smycken, vad vill du har iså fall för de ?? :)

    SvaraRadera
  4. Anonym19:52

    Snygga smycken!!!

    Du kan nog ha rätt i att man inte nödvändigtvis behöver specificera post jour-trötthet, men jag skulle ju kunnat lägga till ett par positioner till, t.ex. 14,5 timmar kirurg- och ortopedjour... MED primärjourer på båda ställena. Men det blev en jäkligt lång kod, lite för många positioner att hålla reda på alltså ;)

    Som sagt, hör av dig när du har tid! Finns viss risk för samma diagnos igen på torsdag/fredag, men om man verkligen vill behöver den ju inte sätta ner funktionen allt för mycket !

    SvaraRadera