måndag, augusti 28, 2006

*jag skäms*

...jag tänker ju alltid (eller åtminstone ganska ofta =) "men uppdaterar inte människan sin blogg - någonsin" och nu är jag där själv. (Fast gläd er åt att jag pysslat en hel del - bildbevis kommer snart i en blogg nära dig). Anledningen är dock inte att jag pysslat dygnet runt, utan att jag gått och blivit sambo i förra veckan. Idag har förmiddagen ägnats åt att bära kartonger och annat smått och gott - *suck* om jag inte behöver bära några fler saker som ska flyttas nu på ett tag, så skulle jag inte klaga (men några vändor upp på vinden är det nog allt kvar =)). Fast jag börjar ju iofs ha en viss vana (bra om läkarkarriären går åt pipan- då kan jag ju bli flyttkarl (jaja, -kvinna) - det skulle passa min (långa, magra, otränade) kroppskonstitution utmärkt).

2 kommentarer:

  1. Anonym17:05

    jag sitter i samma sits som dig o int har uppdaterat , men ja skyller på att ja varit bortrest!!
    men va kul att du blitt sambo grattis verkligen
    är de samma som du har nämnt tidigare

    SvaraRadera
  2. Anonym18:59

    men vad roligt grattis !!!!

    SvaraRadera