tisdag, augusti 22, 2006

Ett par stycken...

...kort åstadkom jag igår. Dels ett som jag ska skicka i en RAK (den första jag skickar någonsin faktiskt) och sedan ett till en god vän som drabbats av cancer. Som ni ser har jag lekt hejvilt med mina stansar igen - det är ju så roligt! Dock tycker jag att det kortet saknar något - en lite knorr av något slag. Har du något förslag? (Ni får förresten själva försöka tänka ut vilket kort som ska vart ;):

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Det där fick mig osökt att tänka på det kommande valet. "Vi vill ha din röst". Dock den amerikanska varianten där en ful gubbe iklädd patriotiska kläder och hög hatt pekar på dig med ett behandskat finger. Nåja, så långt kommer väl inte de svenska politikgubbarna gå (men vem vet, rätt vad det regnar (så kommer det en skur) så står Göran, Fredrik eller någon av de andra (jodå, jag vet att det finns kvinnliga partiledare också) där och pekar finger (nej - pekfingret - vad tror du egentligen? *fnissar vid tanken*).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar