lördag, augusti 12, 2006

10 dagar...

...kallas också för hur länge som helst. Nåja, sedan blir det höst (nej, smhi har inte vetorätt om när det blir höst - det har inget med dygnets medeltemperatur att göra. Så det så (eller sodhexo, om man är lagd åt det hållet)). Jag längtar! Fast jag törs fortfarande inte riktigt tro... men man måste ju våga för att vinna, eller den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp ;), och den som lever får se (två kyckling, en lever - pax för den levande, jag är inte så förtjust i kyckling som maträtt).

Nu ska jag ägna mig åt lite mat (idag serveras i det myriska hemmet couscous - förvillande lika myrägg - mozarella, cocktailtomater, tzatsiki och vitlöksbröd, eventuellt också lite prosciutto (hmm, jag visste att jag skulle ha tagit parmaskinka i stället - det är så mycket lättare att stava till!).

Sedan ska jag nog fördjupa mig i Scrappiz cybercrop (inte för att det fanns så mycket för oss kortmakare där, men man får äta upp fyllningen i tårtan helt enkelt... ja, ta vara på godbitarna alltså =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar