torsdag, juli 13, 2006

Cyberpyssel

var det på pyssel.net i tisdags, och här är mina bidrag:





Det första kortet var en kortliftning, och jag blev väl hyfsat nöjd (den svarta texten är alltså samma som står i cirkeln). Den andra bilden är insidan av kortet.



Här var temat baby, och eftersom jag nyss har köpt mig embossingpulver beslöt jag mig för att använda det. En arbetskompis ska ju få barn i augusti, så med lite tur kanske jag kan få användning för det (ja, kortet, inte tänker jag väl embossa en hel baby heller!). Måste bara fundera ut en lämplig text (funderar på "välkommen till världen") - dessutom vore det ju himla behändigt om hon fick en pojke, annars måste jag ju göra en tjej-version. För det vet ju alla att man inte kan ge bort blå kort om det är en flicka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar