lördag, juni 17, 2006

Pysslat...

...så det nästan står ut genom öronen på mig har jag gjort idag och igår.







Först var det 18 adresskort som skulle göras.



Sedan skulle jag göra receptkort till två swap:ar. Tio stycken med romröra, till "kallt och kletigt-swapen" och sedan ytterligare tio till pasta-swapen, där jag bidrar med ett recept på saffranspasta med kräftstjärtar. (Ett recept som jag letade reda på när jag hade ätit det dyrt på restaurang Harrys i Umeå - hemmaversionen är precis lika god faktiskt =).



Sedan har jag också gjort två kort till ett kortmingel på pyssel.net. Jag blev nöjd med dem - fast lite tråkigt lika blev de allt!


Dessutom har jag gjort ett grattis-kort till min ko-älskande kompis som just tagit examen. Jag hade först tänkt göra ett rosa kort, eftersom hon verkligen gillar rosa, men kon passade bara inte ihop med rosa så det blev grönt (som vanligt, jag msåte verkligen börja göra kort i andra card-stockfärger!).

2 kommentarer:

  1. vilka fina kort, o saffranspastan lät verkligen god, kanske nåt man borde göra

    SvaraRadera
  2. ojojoj så mycket du har gjort! superfina saker!

    SvaraRadera