söndag, maj 21, 2006

Manusmöte

Hade vi idag (till min mammas stora förvåning, eftersom hon inte förstått att det var höstens spex manusmötet handlade om =). Det gick bra, vi är en förvånansvärt enig grupp och ganska effektiva (när vi väl lyckas hitta en tid där alla är lediga - vilket inträffar mycket sällan). Så det är väl i och för sig tur att vi är effektiva då, med andra ord. Det blir nog ett spex i höst med =) Det är i vart fall det sista mötet jag hinner med innan sommaren - nästa helg är jag ju i Finland med jobbet och helgen efter det bär det ju av till Tyskland *tjohoo*

Annars har jag inte gjort så värst mycket, pysslade lite igår (och såg på hockeyn och Eurovision Song Contest förstås - rätt lag och rätt låt vann), men alstren är lite hemliga än så länge... Inte blev jag så värst nöjd heller *sgrmpf*.

Från det ena till det andra, så investerade jag i en ny bikin-bh i lördags. Preciiiis den modell jag ville ha - och till ett bra pris dessutom (tack för det KappAhl - där jag aldrig annars handlar). *nöjd* Visserligen har jag en snygg bikini redan - men visst blir det väl så bra väder i sommar att man behöver två? ;) Eller? Nu ska jag traska upp på (den iskalla) vinden och se om man kan installera en nästan sex år gammal skrivare på en drygt två år gammal mac. Wish me luck! (Speciellt som bläcket i skrivaren är slut. Hmm).

Förresten så blir jag lika glad varje gång någon varit här och läst och lämnat kommentarer! Tack så mycket allihop! =)

1 kommentar:

  1. ja visst är de roligt när man märker att andra läser det man skriver :)

    SvaraRadera