tisdag, maj 23, 2006

Boden

Där har jag varit idag (det vill säga, större delen av dagen har tillbringats i bilen mellan Umeå och Boden (eller Boden-Umeå =)), närmare bestämt på Institutionen för hälsovetenskap, på min arbetskompis N:s mittseminarium (halvägs till disputationen). Jag hade den stora äran att hålla talet om grodan och ge bort den lyckogroda som alla som gjort mittseminariet får. Till min stora lycka lyckades jag dessutom hålla ett nyskapande tal om grodor, så det var ju lite extra roligt *nöjd*. Vi åkte vid halv sju i morse, och jag var tillbaka här hemma vid halv sju ikväll. Lång dag blev det, men som tur var kunde jag sova lite i bilen (och jag fick sitta på min bästa bilplats - bakom passagerarsätet), jag hade förutseende tagit med mig en kudde!

I morgon är det spexfest. Ska bli skoj, tacos och bastu. Frågan är bara om jag hinner med tacosen - har ju oreksterrepetition först. Nåja, hinns inte de med så gör det inget, tacos är ändå inplanerat som lördagsmiddag. =) Dessutom är det ju trevligt att basta. Har ju ny bikin(bh) också. Tro om jag ska inviga den (om vi inte bastar nakna - det är ju faktiskt betydligt trevligare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar