onsdag, april 19, 2006

Jag kunde inte motstå den här

Har (& har inte) utmaningen:

(x) snott den här listan från någon

( ) rökt en cigarett

( ) rökt en cigarr

( ) snusat

(x) varit full

( ) hånglat med någon av samma kön

( ) flickvän nu

( ) pojkvän nu

(x) varit kär

(x) blivit dumpad

(x) dumpat någon

(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak

(x) hånglat med en främling

( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne

( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het

(x) älskar eller saknar någon just nu

( ) legat med en medarbetare

( ) varit kär i en lärare

( ) gått på en blinddejt

( ) varit platoniskt kär i en av mina internetkompisar

( ) varit i ett våldsamt förhållande

(x) ifrågasatt mitt hjärta

( ) fått sparken

( ) varit i knytnävsslagsmål

( ) rymt hemifrån

( ) blivit arresterad

(x) ljugit för en kompis (fast det var länge sedan)

(x) skolkat (hmm, ja, fast bara på universitetet)

(x) sett någon dö (inte de allra sista andetagen, men ganska nära)

( ) varit i Kanada

( ) varit i Mexiko

(x) flugit (joho du tack! och åksjuk blir jag också)

( ) spytt i en bar

( ) sett en del av mig själv brinna

(x) ätit sushi (och det är ju så gott! Även om jag vid första tillfället tyckte att det var "så där")

( ) åkt snowboard

( ) crowdsurfat under en konsert

(x) tagit smärtstillande

(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(x) gjort en snöängel

(x) haft ett te-party

(x) byggt ett sandslott

(x) hoppat i en vattenpöl (senast för en månade sedan faktiskt *rodnar*)

( ) lekt uppklädd

(x) hoppat i en lövhög

( ) åkt släde

(x) fuskat när jag spelat spel (när jag var liten var jag en ökänd fuskare)

(x) varit ensam

(x) somnat i skolan/på jobbet (är inte halvtimmesrasten mellan 9.30 och 10 till för att sova på? =)

( ) använt ett falskt id

(x) tittat på en solnedgång

( ) varit med i en jordbävning

(x) rört en orm

( ) sovit under stjärnorna

(x) blivit kittlad

( ) blivit rånad

(x) blivit missförstådd

( ) tagit hand om ett rådjur/en get

(x) vunnit en tävling

(x) gått mot rött

(x) blivit avstängd från skolan (nej, men från universitetsbiblioteket)

( ) varit i en bilolycka (tack och lov inte)

(x) haft kramp (sendrag, d.v.s. muskelkramp, har jag haft, men aldrig någon epileptiskt kramp)

(x) känt mig som en utstött

( ) ätit ett helt glasspaket på en natt

( ) dansat i månljus

( ) hatat mitt utseende

( ) varit vittne till ett brott

( ) varit besatt av post-it lappar

( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna

( ) varit vilse

( ) varit på andra sidan landet

(x) simmat i havet

( ) känt som om jag hållit på att dö

(x) gråtit mig själv till sömns (lite för ofta på sistone)

( ) lekt polis och rånare

( ) sjungit karaoke

( ) betalat för mat med bara mynt

( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort

( ) busringt

(x) fångat en snöflinga på tungan (oja!)

(x) dansat i regn

( ) skrivit ett brev till tomten

(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om

(x) blåst bubblor

( ) gjort upp eld på en strand

( ) förstört en fest

(x) åkt rullskridskor (nja, inlines har jag åkt)

( ) fått en önskan inslagen

( ) haft sex med en apa

(x) burit pärlor

( ) hoppat från en bro

( ) ätit hund/katt-mat

( ) kysst en spegel

(x) sjungit i duschen (det händer väl i ärlighetens namn lite nu och då *rodnar*)

(x) burit en svart klänning (och köpt en ny i helgen)

( ) drömt att jag gift mig med någon

( ) limmat fast min hand i något

(x) fastnat med tungan i metall (ett släktdrag visade det sig!)

( ) kysst en fisk

(x) varit en cheerleader (jadå, och inte på maskerad ens).

(x) suttit på ett tak

( ) skrikit så att jag inte fått luft

( ) byggt en kärra

( ) pratat i telefon i mer än sex timmar

(x) stannat uppe hela natten (det har väl hänt, man är väl spexare?)

(x) inte duschat på en vecka

(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(x) klättrat i träd

( ) haft en trädkoja

( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger

( ) spelat kyckling

( ) blivit puttad i en pool med kläderna på

( ) brutit ett ben

(x) fångat en fisk och sen ätit den

( ) fångat en fjäril

(x) skrattat så mycket att jag grät

(x) gråtit så mycket att jag skrattade

(x) fuskat på ett prov (ett geografiprov i sexan och jag har fortfarande dåligt samvete!)

( ) haft en Britney Spears-skiva

(x) sovit naken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar