lördag, april 29, 2006

Ganska nöjd

Sitter och försöker förtvivlat hålla mig vaken. Jag sov bara fram till tolv idag (efter att ha gått och lagt mig tio över sju i morse), så nu ska jag försöka vara vaken fram till tio (så slipper jag vända på dygnet helt). Himla skoj var det i alla fall och shååvven gick välhjälpligt bra i alla fall (dansade inte så bra. Jag förstår inte riktigt varför, den där låten kan jag ju). Jag spelade dessutom lite okoncentrerat. Festen efter var desto bättre, även om den på sitt sätt lämnade kvar fler frågor än den besvarade - men mysigt var det! =) *ler nöjt*

Fast lite förvånande var vad jag fick reda på i pausen. Skulle nog behöva prata lite med bästa K i morgon. Får försöka hinna det. Hmm, kan nog bli svårt (det finns ju andra i orkestern jag gärna vill prata med också ;). Jaja, det blir roligt att jamma i vart fall, det var länge sedan sist och det känns ganska lagom efter helgens övriga bravader (och dessutom är det ju sista april, jag har sagt att vi kan grilla här hos mig - det är ju faktiskt tradition att grilla med orkestern på valborg). Får jag väl se om/hur det blir. Skoj förhoppningsvis =)

Nej, nu ska jag läsa vidare i min bok. Just för tillfället är det Svart fjäril av Anna Jansson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar